Saknaden sen du försvann

                                            Datum: 2008-08-25 Tid: 21:39:53 Kategori: Blandat
Har ni något kul för er? =D Tell me about it!

Har nyss varit ute på en liten biltur som tog mig till Tibro. Spanade in stan, usch det är inget att ha, ALLS. Vilken tråkig håla alltså. Hjo är SÅ mycket bättre, märker jag då. Haha, lite hat får man väl känna ibland?
Skoldagen idag var otroligt seg, men ändå helt underbar. Att se alla ansikten igen, jag kan inte känna annat än lycka. LYCKA.
I morgon blir det en heldag, så antagligen tröttnar jag på alla då. Nejdå, självklart inte, men skoldag håller på från 08:25 - 16:50. Japanska är sista lektionen, och det ska bli...spännande. Antagligen kommer jag suga på den kursen, men håll med om att det är lite annorlunda att läsa det?

Hur som helst, jag ska nog klara av det. I morgon får jag min ÄLSKLING. Kan ni gissa vad jag menar? Jomen självklart. DATORN! Min allra dyrbaraste skatt, inte sett den på närmare 10 veckor. Jag saknar att kunna ha den i knät samtidigt som man, ehm, sitter på toaletten. Haha, det är väldigt smidigt måste jag säga. Och kunna ligga i sängen och bara chatta och lyssna på musik. Det är äkta kärlek det, hög nivå!

Nejmen fy så jag skriver, utan någon egentligen mening. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, och bjuder istället på en liten video som kan passa i vardagens tråkiga anda.

Puss & godnatt kära läsare!


2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Det måste du verkligen göra!! :D Har massa läxor, men kanske finns tid att ses något litet i veckan? Vore kuuul :D saknar dig med <3

2008-08-25 l 23:30:00
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

rider du?

det gör jag

2008-08-26 l 07:14:31
Blogg/hemsida: http://veckomagasinet.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: