Tacokväll & film

                                            Datum: 2008-08-23 Tid: 12:28:53 Kategori: Blandat
Hej :)

Sitter här i nattlinne som vanligt och skriver för fulla muggar.
Gick inte upp från sängen förrän 11, och har sedan dess hunnit med att lyssna på en spinnande katt, skrapat en trisslott utan vinst, ätit 2 rostade mackor och snackat lite skit.

Gårdagen, eller på kvällen i alla fall, spenderade med Linus i hans bil och lägenhet. Vi tittade på en Jönssonligan-film (jag tror jag är lite av ett Jönssonligan-freak!), lagade tacos och tittade på en annan äcklig film som gick på Tv.
Jag måste bara säga att jag fullkomligt älskar Linus bil, den är så skön. En sådan ska jag ha sen när jag får körkort. :P

Ikväll ska jag vara med mina grabbar i alla fall, glo på en film även nu. Vart vi ska vara är ännu oklart, även tiden. Bra! Nejmen, det löser sig nog. Åh, det ska bli underbart kul att träffa dem igen, har inte gjort det på jag vet inte HUR länge. FÖÖR LÄNGE helt enkelt.

Mamma och pappa åkte nyss hemifrån, de ska på bio i Skövde, den nya Arn-filmen. De blir borta hela dagen, så det är helt underbart. Jag ska nog leva och bo ensam när jag blir äldre, det är ju så grymt skönt att vara för sig själv. Tycker ni inte? =)

Nu ska jag lyssna på musik!
Puss på er godingar!
1 kommentarer                                                                                                                    
  LINUS

mm vilken bil ;P kul att någon gillar den

2008-08-24 l 21:11:46
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: