Varm choklad

                                            Datum: 2008-08-20 Tid: 21:39:45 Kategori: Blandat
Gjorde mig nyss lite varm choklad
inte oboy den här gången.
 
Bestämde att värma mjölken och istället
för att tillsätta oboy så tog jag kakao & socker. Fantastiskt gott måste jag säga.

Missan blev nyss bönhörd. Hon har gått omkring på diskbänken och jamat i snart en timme eftersom hon håller på att svälta ihjäl.
Stackars kisse.
Men nu var hon duktig och gjorde både "sitt" och "vacker tass", så då fick hon en skål med mat.

Nämnde jag att vi hade hundbesök innan idag? Pappas gamla kollega och hans fru kom förbi en sväng. De har en alldeles underbar Golden retriver vid namn Valdemar. Han är 2 år, dvs ganska stor. Men problemet är att han är en knähund. När jag satt skräddare ute på verandan så kom han och satte sig i mitt knä. Han var ganska tung om jag ska vara ärlig. Men vilken mysig vovve!
Han var även helt paralyserad av Ella. Hon stack ut sitt lilla huvud ur buren och han stod och tittade i säkert 10 min, utan att röra sig! Vi visslade och ropade hans namn, men han rörde sig inte ur fläcken. Man kan ju undra vad de snackade om.

Ella älskar sällskap! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  caroline

kollla gärna min blogg

2008-08-20 l 23:24:40
Blogg/hemsida: http://carolinejo.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: