6 tecken på att det är dags att dumpa honom

                                            Datum: 2008-12-20 Tid: 11:02:04 Kategori: Sjukt/roligt
Det finns en (ibland hårfin) skillnad mellan en bra pojkvän och ett crazy creep. Här är sex tillfällen då det är dags att dra och lämna förhållandet snabbare än snabbast.

  1. Han säger att du påminner om hans morsa.
  2. Han friar till dig - efter bara två dejter.
  3. Han hånglar upp din bästa polare och undrar varför du blir så sur.
  4. Han får nervösa ryck och börjar tugga fradga så fort du tar på honom.
  5. Han uträttar sina behov med toalettdörren öppen och pratar med dig under tiden.
  6. Han gråter varje gång han ser dig eftersom "du är så vacker".
Haha, vill ni veta en kul grej?
Mitt ex gjorde allt det där! Tur att han nu är dumpad! ; )


..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: