Annandag jul!

                                            Datum: 2008-12-26 Tid: 13:18:58 Kategori: Photoshop
Sitter på nedervåningen och diggar till låten Lilla Hjärtat som finns en bit ner i bloggen! : )
Resten av familjen är för tillfället i Karlsborg hos farmor och käkar. Dock känner jag mig fortfarande inte så kry så jag beslöt mig i sista sekund för att stanna hemma.

Min granne har för övrigt dött. Flaggan är på halv stång och det var några människor där förut och sörjde en smula kan jag tro. Men jag är glad för hans skull. Han som dog alltså. Gammal och sliten var han!
Hans fru dog för ett antal år sedan och det enda han har gjort är att ha suttit i köket och tittat. Ibland åkt ut i sin lilla permobil.
Nu får han det förhoppningsvis bättre och kan åter igen träffa gamla släktingar osv. : )
Men ändå, r.i.p.

Adam
hittade en fet hårddisk med en massa gamla bilder i. Tänkte bjuda på ett antal! : )
Enjoy;

Klumpen -
min förra sköthäst! <3 (Kolla de söta öronen!)


Min otroligt fula riktiga hårfärg. När jag slutade nian.


Samma dag, och Marie syns! :)


Glad tomte. :P Dock inte i år, utan typ, förra!?


The three of us! :) <3


Söta Marie på volleybollturneringen i nian! :)


...och jag och Cajsa :D
















Och vi igen!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

riktigt snygga bilder...;) <3

2008-12-26 l 13:34:40
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

Jag tycker att din hårfärg är jättefin!! :D - typ guld!! fast det är jättesnyggt nu med^^

Riktigt snygga bilder du hittat.. ;P

2008-12-26 l 19:41:09
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: