Färgat håret

                                            Datum: 2008-12-28 Tid: 18:00:37 Kategori: Blandat
Kära kompisar

Nu har jag färgat håret och haft mig!
Det var alldeles blont på vissa ställen och såg väl inte sådär jättesnyggt ut precis. Jag får verkligen hoppas på att det gör det nu.
Har inte sett hur det ser ut ännu eftersom det fortfarande är blött. Vill verkligen inte föna det nu för då var ju grejen med balsam helt i onödan. Nej, det får torka sig torrt innan jag fotar och ser efter! ; )
Mörkare blev det i alla fall, och om ni bryr er så, samma färg som min mamma. xD

-----------------

Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven




Sitter och lyssnar på en fin låt nu! Bryan Adams
Hörs sen, puss <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: