Glömde visst bort 758 kr

                                            Datum: 2008-12-31 Tid: 00:10:22 Kategori: Vardagslyx
Vad cp jag är.
Jag nämnde inte ens att jag har köpt mig ett par nya stövlar och lite nytt smink. En mascara och en dream matte mousse har fått joina de andra godingarna i sminkväskan.

Ett par minuter senare...
 
Okej nu har jag suttit och letat igenom en massa nätbutiker för att kunna hitta en bild på stövlarna, men med tanke på att de inte är nyinkomna så tycks de ha tagits bort.
Egentligen är det inte mycket att se. Ett par svarta stövlar bara med små knäppen där nere. Sköna och fodrade är de i alla fall.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: