Hälsokontroll

                                            Datum: 2008-12-15 Tid: 13:23:52 Kategori: Vardagslyx
Heej

Nu är det jag igen, Melinda Andersson. Kanske har jag det tråkigaste efternamnet som finns i Sverige? Haha, skitsamma i så fall. Folk kan i alla fall stava det och jag slipper förklara hur det uttalas osv som vissa andra (som kanske har utländska efternamn) behöver!
Å andra sidan skulle jag väldigt gärna vilja har ett annat, mer ovanligt efternamn!

Under webbdesignen förut så kom idrottsläraren Jeanette och sa att hon ville ta in några elever på en hälsokontroll. Av dessa "några elever" ingick lilla jag.
Längd: 164 cm
Vikt: -
Blodtryck: 95 (ganska lågt..)

Antagligen beror det på att jag hade körtelfeber och inte har hämtat mig riktigt från det än.
Tittar för tillfället på en dokumentär om Cornelis Vreeswijk eftersom vi har musik. Dock ska jag och Emelie snart smita iväg och hjälpa 2 tjejer med engelskan! Vi måste ju ha talet igen...idag...eftersom vi fick IG sist.
Men den här gången grejar vi det! Lita på det!

Ska efter skolan möta upp Cajsa och Marie och handla julklappar till dem. Vi brukar alltid köpa tillsammans.
Eller alltså:
Jag och Marie köper julklapp till Cajsa medan hon gör något annat.
De köper till mig medan jag gör något annat.
osv.

Har inte mycket pengar, men det ska nog räcka i alla fall!

5 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 194cm ;D)

hahaha, men det låter som vi är dåliga! hon sa ju att det var asbra, bara att det var 12 minuter! 8 minuter för kort :)





PUSS PÅ OSS :D puss på 30 centimeter kortare Melinda ;>

2008-12-15 l 13:25:55
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Kim

lycka till ;)

2008-12-15 l 13:41:15
  Sabine

oj hm minns knappt.. va nog någon brush jag laddade ner.

2008-12-15 l 14:22:04
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Cecilia

Tack så mycket! =)

2008-12-15 l 21:36:23
Blogg/hemsida: http://ceciliakallin.blogg.se/
  Lollo

Jag säger precis detsamma om mitt etfernamn! xD Hoppas ni hade det trevligt i Skövde:)

2008-12-15 l 23:09:13
Blogg/hemsida: http://loollooo.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: