I know you've been hurting but I've been waiting to be there for you

                                            Datum: 2008-12-16 Tid: 00:22:04 Kategori: Filosofi
Det här är till en som en gång i tiden var den viktigaste människan i mitt liv.
Jag förstod det inte då, och jag kan aldrig förlåta mig själv för sättet jag behandlade dig på.
Jag kräver inte att du gör det heller..
Det är bara det att... Jag vet inte..
Läs bara.


Du är den jag vill ha, den jag behöver
Den jag behöver för att klara av livet
Första gången jag såg dig visste jag att det var på riktigt
Förlåt för att jag sårade dig så mycket..

Jag var inte mig själv då.
Jag kommer ihåg den första gången jag såg in i dina ögon
Det var så fantastiskt

Jag tänkte fram och tillbaka för jag ville inte bli sårad!
Jag förstod bara inte att jag bara förvärrade allting..
Du sa att det alltid skulle vara vi!
Men sen när jag väl mådde dåligt så brydde du dig inte..

Om du älskade mig så mycket som du sa att du gjorde.
Då skulle du inte ha behandlat mig så dåligt som du gjorde.
Du tryckte mig åt sidan, precis som om vi aldrig hade känt varandra.
Jag älskade dig verkligen, av hela mitt hjärta.

Jag antar att du glömde bort det fina vi hade..
De sena kvällarna, när vi höll om varandra
Jag fattar inte hur jag kunde förstöra allt?

Jag vill verkligen visa dig
Jag behöver hålla om dig
Jag vill känna dig, så som ingen annan kan göra!
Du är nummer ett för mig, kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Jag kan inte förstå att allting bara faller isär nu..

Jag antar att allt du sa var en lögn..
När jag tänker på det börjar jag gråta
Nu finns jag inte ens i dina tankar längre..
Jag kan faktiskt se det tydligt
Min kärlek är inte blind

Jag önskar bara att allting kunde ha blivit annorlunda
Jag hade speciella känslor för dig..
Jag trodde att du kanske också hade det
Att du skulle förstå..
Hur som helst så kommer du alltid att finnas i mitt hjärta.
Du kommer alltid att vara min..
  
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

vem? :S

känns nästan lika för mig.. <3

2008-12-16 l 13:48:39
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  johan björkman

de va mkt läxa för mig de :D (01:20) läser nu din blogg och vad är detta? =)

2008-12-18 l 01:20:16
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: