Jorden snurrar fortare!

                                            Datum: 2008-12-02 Tid: 18:44:10 Kategori: Videos


Haha jag kan inget annat än att skratta och skämmas för det här. Att tjejen över huvudtaget bor i Sverige. Johan Palm måste ju känna sig riktigt älskad i alla fall.

För övrigt så sitter jag med min historiauppsats som ska vara färdig på torsdag. Den handlar om renässansen och om den vetenskapliga revolutionen. Jag avskyr att skriva uppsatser eftersom jag aldrig vet vad jag ska skriva om. Hur jag ska formulera mig och så vidare. Jag får nog ett godkänt i betyg på den här, om jag har tur.
Dock måste jag ta en paus i allt skrivande, och skriva ännu mer här i bloggen. ; )
Fast uppsats och blogg är inte riktigt samma sak tycker jag..

Håll med om att jorden måste snurra snabbare nu för tiden. Dagarna går så otroligt fort, jag hinner inte med. Snart ligger jag väl där, 55 år gammal och värsta klimakteriekossan. Usch för det säger jag bara.
Hävde i mig en matlåda med bacon och makaroner förut när jag kom innanför dörren. Jag har nog aldrig varit så hungrig i hela mitt liv förut. Skolmaten är verkligen vidrig.

Back to uppsatsen!
1 kommentarer                                                                                                                    
  älsklingen :P

hon är bara yttligare en av de som smeker sin inre bödel... :P heeeerreeeedjävlar....

2008-12-05 l 00:24:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: