Jullov!

                                            Datum: 2008-12-19 Tid: 16:20:18 Kategori: Blandat
JA!

Äntligen har jag ledigt! Avslutningen ägde rum i Valhall (som jag nämnt tidigare) i Skövde och den var ganska bra. Några människor uppträdde, spelade gitarr, bas och piano.
Lärarna hade även lite skådespel.
Måste dock säga att det var bättre förra året!

Nästa julavslutning är det jag, Anton och Emelie som tar hand om. Räkna med det.
Efter några timmar i lokalen så stack vi tillsammans med Carin upp till Commerce. Nu har jag köpt julklappar åt min lillebror, några stycken till Johan, och ytterligare en sak till pappa!
Känns riktigt skönt!

Jag köpte något riktigt skumt kan jag lova er...för 20 spänn på Partaj. Ska visa er i nästa inlägg! :D




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: