Min fina vän

                                            Datum: 2008-12-29 Tid: 22:46:39 Kategori: Vardagslyx


Min fina vän Cajsa : )

Glömde ju att skriva att vi efter promenaden gick hem till Cajsa och körde SingStar ett bra tag. Sång är...absolut inte min starkaste sida, men det är rätt roligt ändå. Vann gjorde jag allt några gånger, men man kör ju för att det är roligt! : )
Vi drack även varm choklad med grädde (och chokladsås!!) i, vilket var otroligt uppskattat efter den kyliga promenaden.

I morgon blir det Skövde för hela slanten. Ska försöka hitta mig ett par stövlar. Som det ser ut just nu så har jag inte ett enda par skor (lånar mammas hela tiden..) och det är enligt mig riktigt illa.
Hittar jag några till ett bra pris i morgon kan ni ge er katten på att de åker med hem. : )
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

inte den vackraste bilden direkt men men... de var myyys<3<3

2008-12-29 l 22:53:21
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  anna

tack så mkt :)



hoppas du hittar dig ett par stövlar imrorn då!

2008-12-30 l 00:05:41
Blogg/hemsida: http://addspirit.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: