Nu är det äntligen över... eller nästan i alla fall!

                                            Datum: 2008-12-17 Tid: 17:33:37 Kategori: Vardagslyx
Hej : )

Steg precis innanför dörren och är nu placerad bakom den stationära datorn.
Idag var det en ovanlig skoldag kan man säga. Den började med företagsekonomi vid 09:45, och slutade med prov i näthandel lite efter 15. Jag hade en otrolig rast mellan lektionerna, där jag pluggade som as för att lära mig lite.
Provet gick bra.
Bra, då var den chansen sumpad! Jag får nog VG i slutbetyg i näthandel A. Provet gick cpdåligt, typ.

Nåväl, det var sista provet för den här terminen. Dock känns det som om terminen har gått fort, alldeles lagom fort. Endast 1 ½ år kvar av min gymnasietid, shit.
Men de kommande 3 terminerna skrämmer mig kan jag säga. Projektarbete och andra jobbiga ämnen som börjar.
Fick även nys om att min ena historialektion kommer äga rum på fredagseftermiddagarna coh sluta klockan 17. NI LÄSTE RÄTT!
Det är oförlåtligt. Skolka eller hoppa av kursen? Jag suger verkligen åsneballe på det ämnet, och jag skojar inte. Jag har en stark känsla av att läraren hatar mig (fastän jag håller på HV71 som han också gör..)

Hur som helst kan man säga att jag har jullov nu. (Har bara den där förbenade affärsplanen att lämna in också..) Sedan kan jag helt och fullt njuta av ett litet jullov. Men god mat, julklappar och en massa mys! Fan vad härligt det lät! =D

Hoppas bara på att snön faller också! Och STANNAR! : )

Puss


.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: