Snögubbe

                                            Datum: 2008-12-14 Tid: 14:39:26 Kategori: Vardagslyx
Igår var det fullt med snö hemma hos oss.
Då passade jag och min bror på att göra en gammal hederlig snögubbe.
Vi slände på oss termobyxor, jacka, mössa och vantar och stack ut.
Passade även på att släppa ut Ella en sväng i snön. Dock uppskattar hon inte snön lika mycket som hennes syster Moa gjorde..
Menmen, det kan väl alltid vara trevligt för henne som sitter i en bur hela dagen, att få röra på sig lite.

Jag och Adam behövde ju snygga armar till vår gubbe, så vi stack upp till skogen och bröt av några. Usch, hoppas inte att sådant är olagligt. Det är det säkert..

Jag gjorde även en snölykta (det tog mig 40 minuter!). När jag var mindre var det inga bekymmer alls, men nu! Den vägrade stå upp. Alla bollar skulle bara falla hela tiden. Hur som helst så blev det en till slut. Efter mycket slit!
Vad tycker ni om det? =)

Adam ställde sig bredvid och den var högre än honom. Det vill säga att den var närmare 160 cm hög! :)

När jag vaknade i morses så var all snö borta nästan. Inte all, men snögubben hade i alla fall smält bort. Sorgligt.

1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

GUESS WHOS BACK :D

2008-12-14 l 16:28:59
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: