Winter

                                            Datum: 2008-12-28 Tid: 14:55:23 Kategori: Foton


Grattis pappa, 44 år!

Tog en sväng med bilen förut (övningskörde) och det slutade med att jag fick ett enormt behov utav att fotografera. Naturen var så vacker, överallt. Solen sken, frosten låg på träden och himlen var alldeles klarblå.
Hade dock inte kameran med mig utan åkte hem och hämtade den.
Nikon D300 är använd på bilderna ni kan se.
Jag har faktiskt inte så stor koll när det gäller kameror, men den här hade inte macro, vilket är synd. Det har D100 och jag använder mig mycket utav den funktionen.
Den här gången fick jag klara mig utan i alla fall, och resultaten kan ni se ovan och nedan.






Finns mer, men nu orkar vi inte mer va? : )

2 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine

ååh fina :D

2008-12-28 l 17:08:00
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Emelie, den långe tjejen på 194cm

hellå blivande fotograf :D

2008-12-28 l 17:24:17
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: