You don't want the truth, truth is boring

                                            Datum: 2008-12-19 Tid: 21:19:59 Kategori: Blandat
Hejsan skitungar : )

Jag spelade badminton förut, med David. Precis som vi brukar göra på fredagar.
Det var första gången den här terminen som jag verkligen tog ut mig. (David skrattar säkert om han läser det här men..)
Jag sprang för allt jag var värld! Det är snabbheten jag övar nu!
Jag var snabb en gång i tiden, men det försvann eftersom jag av någon konstig anledning slutade med träningen. Jag skulle inte ha gjort det.

Funderar på en ny liten design här på bloggen, jag har haft den här ett tag nu. Börjar bli lite tråkig! Lite mer julfeeling kanske inte vore fel?
Äh, vi får se hur det slutar.
Ska i alla fall sätta mig och photoshopa och koda lite nu!

Puss så länge! : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  hautajärvi

Villin kaunis, vaarallinen lienet... <3

2008-12-20 l 10:25:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: