Bad boy

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 11:44:41 Kategori: Blandat
Jag kommer ihåg känslorna, jag minns den dagen då mitt hjärta förvandlades till sten och min kärlek försvann. Det ögonblicket visste jag att jag skulle bli någon annan, min kärlek snurrade runt..

Du kan vara någon som jag träffar ibland, men förstå att jag inte behöver dig mer. En gång lovade du att du alltid skulle vara vid min sida, men efter en tid så struntade du i mig. Du trodde aldrig att en tjej kunde vara stark, nu ska jag visa dig att jag faktiskt kan gå vidare.
Förstå att jag inte vill ha dig i mitt liv!

image417
.


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: