Besök av Emelie

                                            Datum: 2008-02-28 Tid: 08:42:27 Kategori: Blandat
Hej igen.

Igår fick jag lite besök av Emelie. Haha, varken hon eller jag pallade att läsa engelskaboken på svenska, och eftersom mamma hade boken på svenska så läste vi den istället. Hur som helst, hon kom och lånade den. Stackare lilla Emelie, jag har aldrig sett en så blek människa. Hoppas att hon blir frisik snart!<3 Tyckte så synd om henne när hon kom där, haltandes och snuvig. Usch, kan inte vara lätt!!

Krya på dig Emelie <3

image427
.
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie S

Mihihi, det var skoj att komma förbi.
Mamma sa att jag luktar infektion, så jag MÅSTe till sjukhuset, JIPPI xD
Meneeeeeeeeeeeee, tack för detta inlägget söte
SAKNAR DIG! VI MÅSTE VA SNART!och juste, häng med på fredag!

2008-02-28 l 13:32:29
  Melinda

haha luktar infektion x) ;) bra där! Jodå, jag hänger med! :D

2008-02-28 l 14:44:39
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Emelie S

JA men det är ju inte lätt för mig att känna, hahaha :D men så vare tydligen ;O

MEN BRA ATT DU HÄNGER MED :D PUSS

2008-02-28 l 14:51:14
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: