Bild på mig

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 15:23:25 Kategori: Blandat
Jag lägger aldrig ut bilder på mig själv länge, kom jag på. Kanske ska börja med det. Eller, jag vet inte. Men här kommer en i alla fall, rätt gammal, men ändå!

image422
Som ni ser, så ser jag ut som en, turk. Min näsa är...stor. Faktiskt, så har jag ändrat lite i photosop, eller ja, jag har tagit bort finnar, fräknar och lagt lite färg på läpparna. Haha, men det smetades bara ut. Aja, en bild på mig. :P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: