Diet

                                            Datum: 2008-02-12 Tid: 14:18:58 Kategori: Blandat
Hej allihopa :)

Hur är det med er idag? Själv har jag mått bättre, känner mig lite febrig och förkyld. "/ Sitter just nu i sängen och käkar lite nyttigt. ^^ HOPPAS att det är nyttigt i alla fall.

image392
 Haha, hoppas det funkar. Om inte, har jag slösat
pengar i onödan ;)
image393













=)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: