Ella

                                            Datum: 2008-02-25 Tid: 21:17:46 Kategori: Blandat
Jag älskar verkligen min lilla kanin Ella. Tyvärr så är jag inte med henne så mycket, mer än att jag matar henne en gång om dagen, ofta sent på kvällen. Idag tog jag upp henne och höll henne en stund, hon är så himla gullig och mjuk.

image415

            Ju mer jag är med henne, desto svårare är det att gå ifrån henne. Den sötaste levande kaninen just nu!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Jättefin bild!! :)

2008-02-25 l 23:42:05
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: