Företagsekonomi

                                            Datum: 2008-02-19 Tid: 10:22:42 Kategori: Blandat
När man använder datorer på varenda lektion (ja, förutom matte & idrott då..) så bir det lätt att man halkar ut på internet...Skriver lite blogg och tittar på olika prylar! Det är härligt!

Har företagsekonomi nu, it sucks! Har även prov i det på torsdag. Blir till att plugga arslet av sig! Emelie är inte i skolan idag, varför vet jag inte. Men, det är tomt utan henne, det är det faktiskt! =(

Usch jag måste sluta tönta mig så mycket! Jag är, glad för ingenting!? Skrattar och grejjar. Hittade ett hårstrå förut där hela säcken var med.
Ooh, läraren sa nyss att provet kommer vara..lätt? Om man varit med på lektionerna så klarar man det utan att läsa något annat. Men jag vet inte, har jag lyssnat heh? :S
Nåväl, ska plugga ikväll och i morrn kväll. Måste få bra på något prov! =)


image396

Have a nice day! =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Jonna

skönt att få blogga lite;)!

2008-02-19 l 10:30:56
Blogg/hemsida: http://JONNAat.blogg.se
  Emelie S

Jag älskar att du har börjat blogga mycket igen, det gör mig glad så glad!
Anledningen till frånvaron är typ, många. Men så fort du känner för å veta så kan du bara skriva på msn eller någonting:)
Saknar dig oxå gumman. Du betyder väldigt mycket för mig måste jag säga!
Vi är ju helan å halvan typ,har vart sen i augusti.haha ;)

2008-02-19 l 13:03:13
  Melinda

Jonna: haha absolut! :D
Emelie: Japp, ja måste veta!

2008-02-19 l 14:17:43
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: