Från H&M

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 11:58:40 Kategori: Blandat
För någon vecka sedan kom kläderna från H&M hem till min kära brevlåda. Blev 2 skjortor & ett par shorts.

image418                                      image419
Haha jag minns inte vilken färg det var på byxorna. Beige tror jag, men nu tog jag ett par gräna ändå. På bild alltså. :P Men skjortan ser ut sådär. ^^ Ska använda till sommaren & Spanien. =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: