Fredag!

                                            Datum: 2008-02-08 Tid: 10:36:02 Kategori: Blandat
Hej :)

Äntligen är det fredag, sista dagen i skolan innan ett lov! Underbart. I morses kände jag att jag bara ville vara hemma, ligga kvar i sängen och titta på OC. Såg på ett avsnitt igår, skulle egentligen ha sett 2, men jag var helt cp så det var lika bra att sova. Mådde illa, ramlade omkring och ramlade ur sängen ett antal gånger.

Igår var jag ute och sprang.(!!!) Sträckan var ca 3 km, helt lagom för mig (nybörjare). När jag var i 13-14 årsåldern höll jag alltid igång! Sprang, klättrade, red och spelade badminton. Full rulle. ;) Men sen, försvann det. Badminton blev tråkigt, klättringen lades ner, ridningen blev för dyrt och jag blev för slapp. Datorn blev min nya kära vän. Men, dator = ingen kondition!

Nåväl, ska försöka komma igång nu igen. Vill ju inte bli stel och skabbig. Lärde mig igår hur jag andades också! Haha, låter typ: HEEEEEEEEEEEEEEE, HUUU, HEEEEEEEEEEEEE, HUU. Aslånga andetag först, sen håller jag andan och sen andas jag ut lite. Hmmm! Aja! =)

More inlägg comes!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: