Fredag!

                                            Datum: 2008-02-29 Tid: 12:42:36 Kategori: Blandat
Hej alla glada! =)

Just nu är jag jätteglad eftersom min engelskalärare tydligen blev sjuk nyss och åkte hem, så har vi ingen engelska! Istället ska jag skriva blogg och öva lite mer på matten. Är sjukt nervös inför provet som är om ungefär 1 timme. Kommer gå åt helvete..
Carin fixade nyss mina naglar, filade lite och målade de vita, som fransk manikyr. Hehe, blev inte jättebra, men lite bättre kanske.

Efter skolan idag ska jag direkt hem till Charlotte i Falköping, har aldrig varit där innan, så ska bli spännande att se hur hon bor. ;)
Har en bad hairday idag, så jag tog till Gry Forsells knep att ha en djup uringning, herre gud alltså, den är extrem. Men, den får duga.

Nu ska jag och mina naglar göra något annat! =) Puss!

1 kommentarer                                                                                                                    
  emelies

och jag ska meeeeeeeeeeeeed :D glöm inte
att möta mig på pressbyrååån ;D

2008-02-29 l 12:56:41
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: