Glad alla hjärtans dag..

                                            Datum: 2008-02-14 Tid: 15:23:17 Kategori: Blandat
Hejhej.

Alla <3:s dag idag alltså! Hmm, känns inte riktigt så, men det är lugnt. Min dag började med att jag städade i mitt rum. Bytte sängkläder, dammsög, dammade och rensade i lådor. Så, nu är det förhoppningsvis lite renare. Vet inte hur mycket damm det var under sängen, låg och dammsög där i en halvtimme säkert. :P
Nog om mitt städande!

Jag och Adam gick ut i det fina vädret och fikade lite. Bullar & ballar. ^^, Haha, och varm oboy! Det var gott. =)
Sen hämtade jag datorn och då tittade vi på youtube-klipp utomhus. Det var sådär, man såg lite dåligt :P Den nya trenden, dator utomhus. ;) Nejmen, det vi kollade på var Björn Gustavsson, en skön man! Haha, jag ÄLSKAR honom, min nya favorit-komiker. Like Johan Glans också.

Vilka är era favoriter? =)




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: