Hatar mina tänder

                                            Datum: 2008-02-07 Tid: 17:22:34 Kategori: Blandat
Jag kan ju lika gärna äta en massa hårda saker nu som sabbar mina fula tänder. All plast åker bort såfort jag käkar något opassande. Sist var det en MJUK godis som förstörde min "fina" tandrad. ^^

image383
På lovet ska jag fylla på mina tänder så att de blir perfekta! Vill veta hur det känns, bara för ett litet ögonblick, hur det känns att ha en perfekt mun. =) Min biggest dream! Har ALLTID haft fula, gula tänder som typ, skrämmer bort folk. Usch, inget kul alls. Just nu har jag en gigantisk glugg mellan tänderna så att jag kan trycka in lillfingret emellan. :'( Det är INTE kul!


Nån mer som har problem med sina tänder? Eller har alla andra perfekta kanske? =(




Haha, justde, jag, Anton, Emelie och Charlotte var inne på toaletten förut och fluffade till håret på varandra. ^^ Har lite fagra bilder på det som jag nog lägger in senare. De är nog rätt mörka, men det kanske syns lite! =) Titta in senare! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: