Helt underbart

                                            Datum: 2008-02-12 Tid: 18:23:14 Kategori: Blandat
Någonting som är helt underbart är, att gråta. Tycker ni inte det? Man kan känna hur hela kroppen knyter ihop sig och först kommer det nästan inga tårar, sen när det börjat släppa lite i kroppen, då väller de fram. Mer & mer. Det är en skön känsla tycker jag, tömma kroppen på äckliga bakterier och gamla hemska minnen.

Jag tror att det är rätt nyttigt att tömma kroppen ibland. På alla olika sätt! Man kan exempelvis gråta, spy, kissa (^^). Haha nejmen, förlåt för att jag bara skriver om spyor, anorexi och liknande saker. Förstår om det är jobbigt, ska sluta! Men å andra sidan är det min blogg, och jag skriver vad jag vill. ;)

10, 9, 8 och jag försvinner iväg
Jag är finklädd och jag är redo att köra.
7, 6, 5, 4 och jag har omringat dig
Räknar 3, 2, 1 och jag har jättekul!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: