Hemma

                                            Datum: 2008-02-04 Tid: 16:51:59 Kategori: Blandat
Slutade 14:30 idag. En riktigt skön, slapp dag! Känns bra nu när jag fyller år, då ska man inte behöva arbeta. ;)
Tog 4:an in till stan efteråt och mötte upp Cajsa vid Sandtorget. Bussen hem till Hjo skulle ändå inte gå förrän 15:25, så då kunde jag lika gärna ta direktbussen som gick ifrån rese ännu tidigare.

Cajsa håller fortfarande på med den där Andreas från Tibro hehe, undrar hur det kommer gå egentligen! Helt ärligt, har jag ingen aning! Men på något vis hoppas jag att det blir dom 2, de är säkert söta tillsammans. ;)<3

Mamma kommer snart hem tror jag, då ska vi göra Tacos, världens godaste, nästan ;) Har inte ätit det på ett tag nu, så det är verkligen på tiden!

3 kommentarer                                                                                                                    
  Moster Annette

Hejsan på dig damen, vilken fin blogg du har!Sitter på jobbet & har lite rast, tack för i helgen & ha det så bra.

*Kram från moster Nutten*

2008-02-04 l 19:23:16
  Cajsa

haha:D tack vännen min

2008-02-04 l 21:25:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Cajsa

haha: tack vännen min(L)
vi får väl se på onsdag!;)

2008-02-04 l 21:26:16
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: