Illa

                                            Datum: 2008-02-11 Tid: 19:45:33 Kategori: Blandat
Usch, jag mår illa. Men det hindrar inte mig! ICKE! Så fort mamma & Adam kommer hem ska jag ge mig ut och jogga. Har inte varit utanför dörren idag. Det är ju mindre bra, men snart så! =)

Tur att jag har lov, är fruktansvärt trött.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Spluff

Man ska inte träna fysiskt om man känner att man håller på o bli sjuk, för då BLIR man sjuk =D

2008-02-12 l 18:31:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: