Jomenvisst!

                                            Datum: 2008-02-12 Tid: 18:31:59 Kategori: Blandat
Alltid när jag bestämmer något, glömmer jag bort det. Igår skrev jag ju att jag ska böra föra MATDAGBOK. Icke gjort idag.

Den kommer här:
Runt 12-tiden - Thé (med alldeles för mycket socker i) och 2 digestivekex.
Runt 15-tiden - En sån där sak som jag visade på bild förut, chokladsak tillsammans med ProViva Active.
Runt 17-tiden - 3 gifflar

Nu ska vi se, usch, dåligt! Fortsätter jag såhär så blir det inget resultat. I morgon skippar jag théet och tar vatten istället. Det borde göra susen. Juste, den där chokladsaken borde inte räknas för den spydde jag upp precis efter. Men, jag tror den hjälper för den gjorde mig mätt som en geting!

I morgon måste jag plugga! + att jag ska till tandläkaren vid 16:10. Ska lägga in plast då, vilket kommer bli underbart! Jag snackade med någon som jobbade där förut, hon blev förtvivlad. :P

Samtalet:
Hon: Men HJÄLP! Har det lossnat? Det måste fixas DIREKT.
Jag: Haha okej, men alltså. SÅ farligt är det faktiskt inte. Jag stör mig bara på gluggen..
Hon: Jomen DET förstår jag. Jag ska se om det finns någon tid redan IDAG.

Haha, tyvärr fanns det ju ingen, men jag ska dit i morrn i alla fall. Får inte ens min egen tandläkare för hon var upptagen. Men det är rätt! Haha, har plasten lossnat ska jag ha ny. ;)



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: