Kladdkakebak!

                                            Datum: 2008-02-02 Tid: 14:14:43 Kategori: Blandat
Äntligen var jag klar med alla 4 kladdkakorna! Jag hade olika formar till allihop så jag tror att endast 1 blev riktigt bra. Det var ju lite synd, men aja! Det kommer ju finnas smörgåstårta också faktiskt!

Dagens klädsel idag består av:
  •  ett par mönstrade, svarta strumpbyxor
  •  ett par kosta shorts i fuskskinn från Gina Tricot
  •  Linne med diamanter på
  • Svart -och rosa randig cardigan (typ) från Stadium
Har tyvärr ingen bild på mig, men ni kan ju föreställa er själva. ;)

Här kommer en smaskig bild på en kladdkaka istället! =)

image371

Ha en bra dag! <3


 
3 kommentarer                                                                                                                    
  Hanna

Åå, så gott med kladdkaka :D Ska äta semla sen, nästan lika gott ^^

2008-02-02 l 14:22:12
Blogg/hemsida: http://hannieeee.blogg.se
  Patricia Klinteberg

Mums ^^
Ha en trevlig lördag! :]

2008-02-02 l 14:25:49
Blogg/hemsida: http://klintens.blogg.se
  Melinda

Hanna: ja semla är ju nästan ännu godare x)

Patricia: Desamma =)

2008-02-02 l 14:32:39
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: