Kväll

                                            Datum: 2008-02-18 Tid: 21:01:17 Kategori: Blandat
Hej igen! =)

Jag och mamma var ute och gick för en stund sen. Vi gick den berömda "soptipperundan" som är på 3 km ungefär. Den är alldeles lagom, både uppför & nedför. Det känns som om detta varit en nyttig dag, fast ändå inte. Ätit onyttigt, tränat mycket. Kanske ska ändra då, äta NYTTIGT och träna.

Städade Sixtens bur, men har inte orkat gå upp med buren på mitt rum än. Så han står här nere på soffbordet, trevligt när han är med. Slippa vara ensam där uppe i hörnet. :)

Alla vet redan om det, men jag säger det igen, jag ÄLSKAR Björn Gustavsson. Världens roligaste komiker för tillfället haha! Så underbart härlig! =)

Hejsvejs <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: