Kväll

                                            Datum: 2008-02-19 Tid: 21:43:46 Kategori: Blandat
Hey! ;)

Hur är det med er? Själv har jag..ont i hela kroppen! Var på gymmet innan i 3½ timme typ. Nu ska jag rabbla upp allt vi gjorde haha. :P

  1. Använde Orbitrek och "sprang" ca 1 km.
  2. Cyklade på motionscyklen ca 1 km.
  3. Gick på en trampmaskin ca ½ km.
  4. Använde roddmaskinen ca ½ km.
  5. Styrketränade magen & armarna.
  6. Gick på ett danspass 1 timme
  7. Gick på ett MedelPulspass 1 timme.
Fatta att jag har ont i min feta kropp! =) Men, det är underbart att ha tränat, love it! <3

Har återigen suttit i flera timmar med photoshop. ÅÅH vad jag hatar det programmet när inget går som det ska, men ÅÅH vad jag älskar det när det går som det ska! Saken jag gjorde blev, sådär. Inte överdrivet snygg, men bättre än den förra. Enligt mig i alla fall. Får G förhoppningsvis.

Justde, jag fick tillbaka svenskauppsatsen förut. Fick MVG, det trodde jag inte om mig själv. Bra Melinda! =)


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: