Lill-lördag

                                            Datum: 2008-02-27 Tid: 07:38:58 Kategori: Blandat
Hejhej :)

Onsdag idag då, mitten på veckan. Känns rätt skönt, dagen är kort och senare blir det bad! Har inte badat på ett bra dag så det ska bli kul. Haha, fast hälften av klassen är inte med på grund av att de inte vågar visa sin kroppar. Hmm..

Jag hade en mardröm inatt, jobbigt eftersom jag vaknade av den en halvtimme innan klockan ringde. Den handlade om mig & min mamma. Hon sa typ att jag var jätteful och korkad & jag blev jätteledsen haha. xD
Igårkväll låg jag i sängen och läste matte, inte så jättekul, men jag tror jag lärde mig lite i alla fall. Har prov i morrn, fuck.
Jag är helt omtumlad efter det där utvecklingssamtalet igår. Men det som var mindre roligt var väl när han visade min frånvaro, ett antal lektioner med "olovlig frånvaro" fanns det allt. Om man överstiger 20% så försvinner studiebidraget. :S Det vill man ju inte! Jag behöver pengar! :P

Ha en bra dag! Puss<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: