Lost!

                                            Datum: 2008-02-07 Tid: 15:29:47 Kategori: Blandat
Igår var det lost! Hoppas att ni inte missade att titta på det. Säsong 4 börjar inte förrän nästa onsdag i och för sig, men igår var det en liten tillbakablick på vad som hänt, redan från början! Det var nog bra att ha ett sådant program, man hade glömt lite! Men, det är ju ingen konstigt direkt, det händer ju saker HELA tiden. Nästan jobbigt att se på det.

För bara någon månad sen hade jag ALDRIG sett på OC, men nu är det ju inte så längre. Nu är jag inne på säsong 2 där, och jag kan inte bestämma mig för om OC eller Lost är bäst! Vad tycker ni? Alltså visst, det är 2 HELT olika sorters program (serier) men ändå. Alla frågar ju hela tiden: OC eller LOST? :P Kan ju bero på att de sänds samtidigt. ^^,

Det finns en låt som har blivit min absoluta favoritlåt. Det är Little Girl med Enrique Iglesias. HAH, tyck att han är töntig ni, men han är rätt bra. Han kanske inte kan sjunga i verkligheten, men på skiva låter det ju bra i alla fall. =) Jag skulle vilja höra honom live faktiskt! =) Vad underbart!

See you later... ;)
2 kommentarer                                                                                                                    
  elin

Hej mitt namn är Elin och jag skriver en sexblogg där jag drar upp bästa leksakerna, roligaste historierna, sjukdommar, frågor som behöver svar och massa mer saker som man aldrig får nog av. för jag är trött på att vara tyst om det som är det mest naturliga och skönaste vi upplever här i världen.. Lite roligt måste man väl få ha?
Så om du tycker som jag så tycker jag definitivt att du ska kolla in på min blogg. Och kom ihåg att du gärna får ställa frågor eller berätta roliga historier du med.. allt är tillåtet på min sida.. Puss elin.

2008-02-07 l 15:34:17
Blogg/hemsida: http://www.eddiessex.blogg.se
  Lia Florenz

haha min mamma har setthan live.. :P

2008-02-07 l 15:35:18
Blogg/hemsida: http://mydearbylia.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: