Måndag -Födelsedag!

                                            Datum: 2008-02-04 Tid: 09:12:29 Kategori: Blandat
God morgon i stugan! =)

Har precis fått reda på resultatet på matteprovet, fick G. Var helt säker på att jag inte skulle bli godkänd, men det var ju bra då! Jag är nöjd. =)

Har knappt sovit nått i natt på grund av att jag varit lite kissnödig, ^^ Jobbigt är det! Men, sov från 1-6 ungefär, det får väl duga. Idag, är det min födelsedag. 17 år gammal, usch! Haha, men ändå! Det är bara 1 år kvar till körkortet nu, underbart.

Fredrik (matteläraren) skulle ge igenom provet nu för det var 7 st som inte blev godkända, men jag ville inte sitta där och lyssna på tråkig matte. Satte mig vid min kära dator istället, jag älskar den. <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: