Mary-Kate Olsen

                                            Datum: 2008-02-03 Tid: 20:11:14 Kategori: Systrarna Olsen
image373

Hittade en helt UNDERBAR bild på skins.be. När man först loggar in på sidan får man en shock typ (på grund av en massa nakna tjejer m.m.) mendet finns normala bilder också, som denna! ;) Haha!

Mitt mål är att se ut som Mary-Kate, i alla fall liiiite lik. =)

Har precis ätit kvällsmat som bestod av lite överbliven smörgåstårta. Jättegott! =) De andra år korv i bröd. ^^
Missan är verkligen jätteslapp idag! Hon bara ligger och sover på min röda kontorsstol, den måste vara helt fantastisk!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: