Min klass är den bästa <3

                                            Datum: 2008-02-21 Tid: 23:21:05 Kategori: Blandat
Hej :)

Klockan är mycket, jag vet. Men jag brukar aldrig vara uppe särskilt sent, så någon gång måste man ju vara det om ni fattar. ^^ Ville bara säga att jag älskar min klass så himla mycket, precis som den är. Det finns något att säga om varenda person. Ingen är utanför där, alla har gjort något bra/kul/konstigt som går att snacka och skratta åt.

Det roliga är också att vi är från så många olika ställen i Västergötland. Jag t ex, från Hjo, Emelie från Tibro, Charlotte från Falköping, Per från Gullspång. Ja, en massa utspridda platser helt enkelt. Jag ska försöka räkna upp allas förnamn, hoppas att jag inte glömmer något för då känner jag mig elak!

Here it comes!

Viktor, Melinda, Emil, Charlotte, Johan, Henrik, Anton K, Anton R, Emelie, Milja, Weronica, Per, Tommy, Lucas, Tom, Timmy, Andreas (Trädet), Tomas, Alex, Olle, Kim, Jim, Robin, Pontus, John, Philip, Markus, Jack..

HAR JAG GLÖMT NÅGON?! I SÅ FALL ÄR DET SKANDAL!!!

Gjorde en englskaläxa nyss också! Reading Journal, usch! Undrar hur det gick..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: