Mycket träning bir det!

                                            Datum: 2008-02-20 Tid: 15:50:04 Kategori: Blandat
image397

Har tränat som en jävla galning den här veckan. Måste fasen vara rekord för mig! Haha, men ont har jag. Usch, tycker synd om lilla Charlotte som har hört mitt klagande hela dagen. Men hon brukar klaga över sin träningsvärk också så nu ligger vi väl lika. ;)
Gymmade på idrotten förut i typ, 1 timme. Det räckte. Visst, det är kul som fan, men det är jobbigt. Men ändå var det inte lika hemskt som igår. Fast det kan det väl aldrig bli haha. Ska i alla fall dansa i morgon också. Det var verkligen jätteroligt, mycket roligare än jympan, faktiskt. Olika rörelser haha, värsta sexiga. Såg kul ut när killarna gjorde det. ^^

Aja, fredag blir min vilodag den här veckan i alla fall. Fast den här dagen var väl lite vilodag också i och för sig.
Ha det bra! Pusshej<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: