Redan kväll

                                            Datum: 2008-02-23 Tid: 17:57:40 Kategori: Blandat
Jösses vad snabbt den här dagen rann iväg..Jag gick ju nyss upp!
Känner mig, sjuk. x) Lite yr, varm och allmänt ofräsch! Det är underbart. Ska se melodifestivalen senare i alla fall, ska bli kul! Ska införskaffa mig lite godis till det också, gott! :)


image407

;P
5 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Svar: 7 år typ :)
Btw, så blir det Thai House för hela slanten på måndag, så kan vi gymma efter skolan eller något ? :)

2008-02-23 l 18:22:45
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
  Anton

Men Melinda vi har ju kommit överrens om att äta den sista måndagen i månaden.

2008-02-23 l 22:14:33
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
  Emelie S

Melinda, lyssna på mig nu.
Om man tränar varje dag så ger det absolut ingen effekt. Man ska låta kroppen vila en dag emellan för effekt. Å att inte äta å sedan träna är också helt från vanvettet! din kropp blir bara sämre av det. hör på mig, jag vill att du ska må bra, tagga ner på din träning, låt kroppen vila. Så kommer du att se resultaten. Du har ingen anledning att brodska heller, till sommaren hinner du komma i form gott och väl i allafall! :)

2008-02-23 l 22:38:24
  Emelie S

effekt, menar mer resultat xD

2008-02-23 l 22:39:29
  Melinda

tack Emelie ;) :)

2008-02-23 l 23:28:15
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: