Schulman's

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 19:43:01 Kategori: Blandat
Nu var det nästan 100 timmar sedan jag hade sex.

Det där är en typisk mening som får mig att börja skratta. En sån otroligt meningslös mening, men som ändå så många bryr sig om! Liksom, tänk på de som är oskulder? Det var flera 1000000 år sedan de hade sex, haha eller, glöm det. De snackar vi inte om. ;) Nejmen alltså, det jag ville säga med det här inlägget var väl...i stort sett ingenting.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: