Sms

                                            Datum: 2008-02-04 Tid: 13:39:45 Kategori: Blandat
Tänkte bara att jag måste informera om detta!

Förut  när vi hade grafisk kommunikation så fick jag plötsligt ett sms! Woooow :D Sms:et var från mitt ex, som jag inte är världens bästa vän med...

"Hej hur är det med dig?"
"Hej, jo det är bra. Sj? Jag trodde inte att du ville ha med mig att göra?"
"Jag mår bra jag med, det är nog en fråga som vi båda ska svara på. Men jag tycker att det ska vara synd att vi är ovänner, efter allt vi har gjort."
"Ja det är synd."
"Så vad säger du, ska vi kunna vara snälla å trevliga mot varann. Inte håna eller ljuga, så kommer nog allt kännas bättre."
"Absolut, det blir bra."
"Bra nu känns det kanon :) jag hoppas att jag inte stör dig i nått bara hehe"
"Minns du att jag fyller 17 idag?"
"Ja det är ju den 4 idag så, man får ju gratulera :D kram, va ju en bra dag att bli vänner på."

Haha, det var det lilla snacket, jag känner mig lite kort. :P Menmen.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: