Torsdag

                                            Datum: 2008-02-21 Tid: 15:01:41 Kategori: Blandat
Goddagens! :)

Fortfarande i skolan, lång dag idag! Efteråt så ska jag gymma och dansa på F&S med Anton och Carin. Ska bli trevligt! =)

Haft en otursdag idag kan man säga. Eller, den har inte varit överdrivet kul. Jag tittade på nakenbilder på datorn i korridoren förut haha, när den som var naken var bredvid! Haha, inte riktigt, men nästan. ;) Jag hatar att äcklas av folk, det är inte roligt, bättre att ha något som de inte tycker om så att man kan skratta åt dem istället. ._.

Later! ;P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: