Trött

                                            Datum: 2008-02-27 Tid: 07:42:07 Kategori: Blandat
Usch, är få förbaskat trött så det finns inte! Känner mig inte utvilad alls, får väl köpa en Coca Cola i cafét sen när det öppnar...om 1000 år. Första lektionen idag är naturkunskap på 1½ timme, jag kommer dö.

Missan var så gullig i morses, hon satt och bet på sina "naglar", dvs klor. :P Här kommer en söt bild på henne:

image423
Ni kanske tycker att jag bara snackar om mina djur hela tiden, men jag älskar dem mest av allt! <3
Missan
Sixten
Ella

3 kvar av 8 "/
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

aaw!! va fin hon är! :)
Som en liten sfinx!!

2008-02-27 l 22:21:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: