Victoria Beckham och hennes son

                                            Datum: 2008-02-22 Tid: 12:06:47 Kategori: Blandat
image403

Vart man än ser Victoria så har hon alltid hög midja, men et är snyggt! Inte på alla, verkligen inte, men på endel! Särskilt på henne, fast hon passar ju i allt typ. x)

Ska hon vara brunhårig eller blond? Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker är snyggt. :S
Vad tycker ni?
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: