Äckligt!

                                            Datum: 2008-01-16 Tid: 15:26:54 Kategori: Blandat

Goddagens på er =)

Hur är det med er? Med mig är det okej, lite förkyld bara. Men, det är en ganska snäll förkyldning för jag är inte nära döden innan jag somnar. Idag hände en äcklig sak i skolan. Emelie skulle gå på toaletten medan jag & några andra väntade vid skåpen. Plötsligt kommer hon utspringandes och utbrister:

"KOM OCH KOLLA! Det ligger en stor BAJSKORV i toaletten!"

Självklart sprang vi dit. Först var vi lite skeptiska mot att se den, men jag gick in på TJEJtoaletten ändå. Och vad ligger där, om inte en stor korv. Helt böjd. Fy, jag blev illamående, hela ärligt. Karin ville inte se först, men hon tvingades ändå. Haha, hon gick sen. Anton ställde sig vid toastolen och riktigt glodde på den! Sedan stoppade han fingrarna i halsen och försökte spy på den. Men, det gick inte, hans stod där och hulkade en gång, men det ändå som hände var att han blev bajsnödig. Hahaha x) Lyckat!

Haha, vi hade engelska idag, men jag behövde inte göra den där bedrövliga uppgiften. Satt med engelsk grammatik hela lektionen istället. Jag kan ju meddela att det är jag mindre bra på. Kan ju knappt svensk grammatik heller, men ändå! Efter den lektionen hade vi svenska. Alla läste på något papper lite skräckhistorier, men ingen verkade fatta något. Det var skrivet på en ganska gammal svenska. Läraren blev jättearg på oss och berättade att om vi inte kunde förstå vad vi läste så skulle vi INTE komma in på någon högskola!

Hade även matte. Usch, jag hatar matte B. Svårt är det. Alla dessa funktioner & ekvationer. Någon som kan något om det? Inte jag heller. Jag känner mig nöjd emd mitt VG i matte A, nu kanske jag får...G, FÖRHOPPNINGSVIS!

Den sista stunden tillbringade jag i ett litet grupprum vid namn Merry. (sagan om ringen-tema på övervåningen ni vet) Där snackade jag & några andra i klassen med syon Sonja. Vi fick lite information om vilka individuella val som vi kan välja på till 2:an & 3:an. Jag ska nog välja japanska bland annat haha. Och fotografisk bild givetvis.

=)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: