Hej =)

                                            Datum: 2008-01-15 Tid: 17:11:38 Kategori: Blandat
Haha, tänkte ändra om lite här för en gångs skull. Har haft samma design i ½ år snart tror jag. Det fick bli en enkel, vanlig design som redan finns att välja. Vissa kanske tycker att det är den tråkigaste av dem alla, men den duger för mig. Är hemma nu äntligen! Okej, skolan är inte så hemsk som tur är, men det är ändå skönast att vara hemma, tycker då jag!

Idag i skolan hände det ingenting speciellt faktiskt. Hade, hmm, 3 lektioner. Kanske kan säga 2 istället för på den ena hade vi ingen lärare, med andra ord satt jag vid internet hela lektionen! Jösses usch, jag kommer gå ur skolan med skitbetyg känns det som i nuläget. Inte ens svenskan och engelskan går bra, kärnämnena!

Som tur är sitter jag nu och lyssnar på lilla Elvis - The life I lead. Youtuve såklart, och det hackar som fasen! Jobbigt är det! Ska nog starta om låten från början för jag har inte hört mer än 2 sek åt gången. Alltså, Elvis såg bra ut när han levde, håll med om det! Mörkt hår och snygga polisonger haha, eller hur!


Oh, if youre gonna love me,
love the life I lead
Need the things I need,
 dont try to change me
If youre gonna take me,
take me for what I am

En fin låt det där! Lite sorglig hehe. Jag vet inte riktigt vad jag kan hitta på nu resten av dagen. Sova ska jag nog göra ganska tidigt i alla fall, är lite krasslig. Eller lite, förkyld som fan! Näsan rinner all the time! Usch! Men, jag har ändå tur (eller otur) att inte bli förkyld så ofta. Istället får jag en massa andra symptom för en förkyldning. I maj förra året fick jag utslag över HELA kroppen och även i munnen + läpparna! Snacka om att det var den värsta tiden i mitt liv, nästan. Kunde inte visa mig (ändå stod jag på scen och spelade bas för 1 miljon människor) och kunde inte äta! Det var äckliga tider det där, men, det var längesen!

Jag skriver så himla mycket i varje inlägg har jag kommit på. Jobbigt kanske? Säg till i så fall vetja! =)

Hejsvejs <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

å! basgrejen kommer jag ihåg mycket väl :D

2008-01-16 l 00:01:46
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: