Kärleken är slut

                                            Datum: 2008-01-17 Tid: 08:00:17 Kategori: Blandat
kärleken tog slut,  jag orkar inte mer nu mellan mig och den jag älska helt slut,
fan också jag hade allt man kan önska ett gott råd, alla killar är lömska. de ljuger om kärlek, dom vänder på sanningen nu har jag ingenting
 Här står man igen har ingen att få krama, älska och pussa
 kärleken är bra, man kan älska, bli älskad fejka och leka, som en player blir man stämplad!
kärleken spanar aldrig, det är ett löfte att lita på
 fyfan vad jag älskade dig, nu har du bevis också lyssna till ditt inre,
jag vet att jag finns där du var mitt allt, jag kommer alltid vara kär och sanningen är att jag va lycklig med dig
 en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig
 Livet är slut, vill inte leva så här du var mitt allt, du va hela min värld.
 du visar dig med kärlek, men också riktigt ondhet förhållande på låtsats,
du tog det som en lek fylld av hat och otrohet, betydde jag det minsta är jag glömd för dig, är jag något du kommer minnas? du är ett avslutat kapitel, fan jag har vart modig sätter det på dig, fan jag hatar dig otroligt, du va så gullig, du va så snäll men du ändrade din person, och sa upp dig som vän! ta kontakt igen?! - fan det kan du fetglömma du har satt sår för alltid, din jävla idiot! kunde gråta långa nätter, tänka på dig.
 du är inte den du var, och jag längtar efter dig. vi gjorde allt tillsammans men du blev en annan människa...
 blev en annan person, inte den som jag älska!
jag hatar dig , jag ska pissa på din grav tillsammans med min nya!    
försöker du sänka mig, och få mig att må skit dåligt? mitt hjärta var fullt utav hopp, nu är det ihåligt..
 alla jävla minnen äter upp mig innefrån jag ber en bön till min gud, och fan jag vill här ifrån, finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid... va rik på kärlek, men nu så är jag fattig förstår nu livet livets stora gåta, att hålla sig kvar men jag börjar att gråta tårar..* tänker på allt som har hänt och kommer hända jag gav dig allt men du spotta på mitt hjärta, stampade på min tumme, skrattar åt vad jag kände.
 ställt min kropp i 2 delar, sen kallar du oss vänner? ångrar ingenting, för vi hade våra stunder när du inte fanns här så hittade jag dig i drömmen vill inte glömma dig, men vill inte komma ihåg dagen då jag blev du, du&jag, vi blev två...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: