Mer från resan!

                                            Datum: 2008-01-15 Tid: 10:38:39 Kategori: Blandat
Torsdag, 3 januari:

Ja ni, vad fan hände den dagen :P Minns inte så får kolla i min mobil där jag skrev ner allt haha. Det var riktigt smart av mig tycker jag. Nåja, den dagen såg ut följande:

Vaknade hyfsat tidigt (liksom varje dag) och gick bort till restaurangen och åt frukost. Det tog ett tag att gå bort dit, för det var kanske, 600 m bort. Då skulle man gå en massa vägar mellan husen och i en liten rondell. Man fick en liten shock när man såg all frukost. Det fanns allt! Juicer, varm choklad, kaffe, frukt, bröd, ägg & äggröra, bacon, nutella (åt jämt!) + mycket mer! Min frukost bestod alltid av en medicintablett, croissanter med chokladkräm, varm choklad, melon + äggröra! Mumsigt var det. Fast, det var alltid en massa döda flugor i min äggröra så jag slutade äta det haha. Konstigt? Inte jätte kanske.

Efter frukosten gick vi tillbaka till våra små hus och bytte om till bikini, sedan begav vi oss till poolen. De hade grymt sköna solstolar där som vi låg och stekte i. Ååh, jag saknar det nu! När jag var där, längtade jag hem. Kan knappt förstå att jag gjorde det. Den här dagen badade jag inte heller, på grund av ni vet vad. Vi åt en lättare lunch vid 13:00 ungefär. Den bestod av pommes frites och lite gurka...äckligt! Jag och Hanna tröttnade snabbt på det, så vi åt i restaurangen alla andra dagar. Haha, bröd och pommes, underbart! Allt (nästan allt) ingick ju, så jag sprang och tog cola och glass hela tiden. Aaaasgott, jag vill dit igen, tror jag. =)

Snart hittade jag en kille som doftade....underbart! Jag & Hanna sprang verkligen efter honom för att känna hans doft, men jag tror inte hon kände någongång. Bad for her! En kväll gick vi omkring där på området och glodde lite, då såg vi plötsligt honom, jag tror han var spansk! Brun och grejjer, svart hår och jag tror han pratade spanska. Haha!! Då plötsligt när vi går där i en backe så kommer det en ANNAN kille och glor mig rätt i ögonen. Jag glor självklart tillbaka och när han är borta säger Hanna: "Hur FAN gör du egentligen?? Varenda kille tittar ju på dig!!!"

Hahaha x) Kul det där =) Gäller att hålla ögonkontakten!

Oj jösses, nu babblar jag bort hela dagen här. Runt kl 15 så frågade morfar om vi ville åka till Puerto Rico och titta lite. Hurra! Där var jag för 6 år sedan så det är klart att man vill dit igen och se om man känner igen sig. Vi åkte dit. Valde att ta den fina kustvägen, men det skulle vi inte ha gjort. När vi nästan var framme så var plötsligt vägen avspärrad på grund av något jag inte vet! Vi fick vända tillbaka och ta en annan motorväg istället.


Väl framme i den fina staden så åkte vi ner till havet! Sanden som fanns på stranden var från Sahara och den var...vass!?Badade i havet gjorde vi inte, men jag gick i med fötterna i alla fall. Det var..iskallt! Inte mer än 15 grader men ändå var det folk som badade! Haha, de kände sig väl tvingade. ;D
Det var jättefint i den staden! Det var hotell insprängda i bergen och det var pool på alla hotelltak!
 Åkte till ett shoppingcenter och tittade lite, köpte inget! Det var mest bara skitaffärer fyllda med billig skit som går sönder såfort man betalt det! Usch och fy för sådant!

Justde, de som åkte var jag, Hanna, Adam, mamma & morfar.

Efter den lilla trippen åkte vi hem i den svarta bilen igen och..duschade och åt! Sen var den dagen slut!

Ha det bra, kramhej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: